zaterdag 1 maart 2014

The Thigh Gap en The Bikini Bridge.

The Thigh Gap en The Bikini Bridge.

Zit je in de wacht ruimte bij de tandarts, een beetje door de tijdschriften te bladeren en ja hoor daar heb je het weer The Thigh Gap! De mooie vrouwen in bikini.
Wat een mooi figuur heeft zij, oh ik wou dat ik zulke billen had!

Terwijl die gedachtes door je hoofd dwalen word je er in eens bewust van dat jou boven benen elkaar wel raken!
Terwijl je daar eigenlijk nooit eerder over nagedacht had.
Het is ook wel heel erg misleidend hoor die mooie modellen.
Maar de laatste tijd zijn ze toch wel heel erg slank.    
Er zijn weer 2 nieuwe trends:

The Thigh Gap:  als je met je voeten tegen elkaar aan staat is het bij The Thigh Gap de bedoeling dat je boven benen elkaar niet aan raken. Er is een “gat” tussen de dijen

The Bikini brige : is als je bikini broekje een soort bruggetje vormt tussen je 2 heup botten als je op je rug ligt. Je broekje staat strak gespannen tussen deze boten en komt niet in contact met je buik. Dit houd dus in dat als je op je rug ligt eigenlijk iedereen zo in je broekje kunt kijken.

Nu word er over de Thigh Gap gesproken als of je dik zou zijn als je er geen heb.  
Dat is natuurlijk niet zo, sommige mensen hun lichaamsbouw is gewoon heel anders dan andere mensen hun lichaamsbouw.
Als jij hele bereden bekken heb en je heupen flink uit elkaar staan dan is het waarschijnlijk dat je een Thigh Gap hebt, als je dan ook nog aan de slanke kant ben heb je waarschijnlijk ook een Bikini Bridge.

Staan jou heupen iets dichter bij elkaar en ben je erg slank dan is dat kans als nog steeds erg klein dat je een Thigh Gap of Bikini Bridge hebt.
De mevrouw links heeft geen Thigh Gap en waarschijnlijk ook geen Bikini Bridge. De mevrouw rechts heeft wel een Thigh Gap en Bikini Bridge. Deze 2 Damens zijn allebei niet dik.
 



Zo als ik al zei ieder lichaam is anders en als jij voor jou behorende lengte op het juiste gewicht zit ben je niet dik. Of je nu wel of niet aan de trant voldoet. 

Ik was zwaar gestockeerd  toen ik een plaatje zag van een  Bikini Bridge met deze tekst er onder:
“If you don’t have a Bikini Bridge by this summer, than don’t compline if all the attractive girls get all the attention”
Omg! “Attractive girls”? als of je niet “attractive” bent als je geen Bikini Bridge heb. 
Veel meisjes  zijn geneigd om drastisch te gaan afvallen om zo’n achterlijke Thigh Gap of Bikini Bridge te krijgen.
Ze stoppen simpel weg met eten.
Terwijl velen meisjes  nooit aan dat beeld zouden kunne voldoen, ook niet meer veel sport en gezond eten.
Ik sport 6 dagen in de week en ik eet gezond. Ik heb geen gat tussen mijn benen, maar mijn benen doen het prima hoor ;) ik heb ook geen bikini brug maar ik ben verre van dik.
Wat vind jij van deze trend?


4 opmerkingen:

  1. Ik vind deze trend helemaal niks! Doe mij maar lekkere volle billen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dit soort tumblr dingetjes vind ik allemaal zulke bullshit XD dan is het logisch dat er zoveel onzeker zijn en niet meer gaan eten..

    BeantwoordenVerwijderen