zondag 9 maart 2014

Nail Art





Nog een mooie vrolijke Nail Art!

Super fris en makkelijk.
Ik heb een groenen mint kleur van de Hema gebruikt als ondergrond, daar over heen heb ik zwarte streepjes getrokken met een zwarte “Nailpolish Striper” dat is een nagellak met een dun kwastje, die kan je tegenwoordig ook bij de Big Bazar krijgen.
En anders gewoon bij de kruitvat.

Probeer elke nagel een klein beetje anders te maken, dat geeft een speels effect

Ik heb met een Dotting Tool telkens 2 tot 3 roze stippen gezet, tussen die stippen heb ik een kleinere paarse stip gezet.
Een mooie topcoat en klaas is kees! Ik gebruik een topcoat van de Action die vind ik zelf erg fijn.

Suc 6



Ik heb deze nail art van didmynails.com.

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een super mooie nail art! Heel erg gaaf!
    Leuk ook met de lente kleuren!
    X vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel! leuk om het horen. ja de lente begint te kriebelen bij mij ;)

      Verwijderen