donderdag 6 maart 2014

Nail Art



            

Jeey het is weer lente!!

Dus tijd voor Nail Art met bloemetjes!
Ik heb een pracht kleurtje voor 1 euro bij de  huishoudsbeurs gekocht, ik weet toevallig dat je deze kleur ook voor 1 euro bij de zwarte markt kan kopen.
Voor de rest heb je dezelfde kleur in andere merken bij de kruitvat. 
Ik hou van deze frisse vrolijke kleur!
Met Nail Art kun je je creativiteit kwijt op je nagels.
Ik heb eerst mijn nagels gelakt met de mint kleur voor dat ik er bloemetjes op gemaakt heb.
De kleuren die ik gekozen heb zijn :

·        Geel
·        Roze
·        Groen
·        Blauw
·        Wit

Ik heb met een Dotting tool 5 stippen in een rondje gezet en die stippen het ik met het puntje van de Dotting tool naar elkaar toe getrokken.
Als je geen Dotting tool heb kun je ook tanden stokers gebruiken die gebruikte ik vroeger altijd werkt prima.
Maak zo veel of weinig bloemetjes als je zelf wil je kun natuurlijk ook andere kleuren gebruiken.

 Have fun!








               

2 opmerkingen: