dinsdag 11 maart 2014

Serena Fashion Trip naar Düsseldorf.


Serena Fashion Trip naar Düsseldorf.

ik was een van de gelukkige die mee mocht shoppen in de C&A in Düsseldorf!
Mijn zus Rosa (Missbeautypassion) had de win-actie van Serena (Beautylab) gewonnen. Vriendin Stefani en ik mochten mee. 
We werden de hele dag gefilmd en mochten met ze 3e 1000 euro shop geld uitgeven!
We hebben het erg leuk gehad.
Om 9 uur op zaterdag ochtend werden we door taxi chauffeur Mike opgehaald.
In de super de luxe Mercedes hadden we veel koek, snoep, en chocolade tot onze beschikking.
Om ongeveer half 12 kwamen we aan in Düsseldorf.
Het was best wel even wennen om gefilmd te worden maar wel een hele leuke ervaring!
We mochten grote C&A tassen vol met kleding proppen en kregen styling tips van Serena.
Na een flinke shop partij mochten we op kosten van de C&A lunchen in een Italiaans restaurantje.
Tijdens de overheerlijke lunch met n glaasje wijn konden we even rustig en gezellig babbelen met elkaar.
Ik vond het erg leuk om eens in het echt met Serena te praten.
Na de lunch mochten we alles passen, wat nog een behoorlijke klus was!
Onze outfits werden gefilmd.
Ook moesten we voor ons samen gestelde outfits aan voor de vrolijke variatie op de camera.
Uiteindelijk  konden we zelf kiezen wat we mee mochten nemen.
En we werden geweldig geholpen, als er een kleding stuk te groot of te klein was werd er een andere maat voor je gehaald.
Na een super leuke dag stapte we moe maar voldaan weer in de auto bij chauffeur Mike.
Bij thuis komst hadden de mannen van Rosa en Stefani heerlijk voor ons gekookt. Na een schoonheidsslaapje in de auto lust ik wel wat.
Met een biertje hadden we een top eind van een top dag!



Hier heb ik mijn outfits op de foto:

Sport kleding met mijn eigen sport schoenen.

De tuinbroek heb ik gecombineerd met mijn eigen croptop en sleehakken.
Deze maxi rok kun je zo wel net als casual dragen. De zonnen bril heb ik ook van de C&A, de schoenen waren van mij zelf.  
Dit waren mijn outfits ik hoop dat jullie ze leuk vinden.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten