vrijdag 14 februari 2014

Valentijnsdag


Lieve cupido  

Weet je nog wie ik ben?
Vanochtend bedacht ik me dat ik in groep 6 Valentijnsdag veel leuker vond dan nu.
Want toen wist ik er wel raad mee.
Ik kreeg nog wel eens van die leuke geheime briefjes of  hartjes.Ik heb er zelfs nog wel n paar op zolder liggen dacht ik.

Dus die heb ik maar eens tevoorschijn gehaald.
Waarom lijkt het nu dan allemaal veel moeilijker?
Nu schijnen scharrels en relaties altijd vlak voor 14 februari uit te gaan.
En dan vier je Valentijnsdag toch weer samen met Ben & Jerry’s op de bank .
I blame you…
Waar zijn mijn bloemen? En waar zijn mijn afschuwelijke lelijke maar oh zo leuke kaartjes met hartjes en glitters!
Nou die loop ik al n paar jaar mis.

Dus Lieve Cupido heb ik het dit jaar helemaal anders gedaan, ik denk dat je trots op me zal zijn!
Ik zit niet meer in mijn kloffie met een groot bak ijs voor de tv.
Nee dit jaar heb ik mijn mooiste kleding aan en ja ik heb zelfs make-up op gedaan!
Naast mij staat een mooi boeketje roosjes Van: Mij, Voor: Mij J ik denk  dat dit toch wel een van mijn slimste ideeën tot nu toe is.
Ten eerste ben ik er achter gekomen dat het tijd wordt om open te staan voor het ontvangen van jou pijlen.
Ten tweede heb ik mij voorgenomen om mij over te geven aan de chocolade! (i.p.v. ben& jerry’s)
Dit jaar heb ik het naar me zin op 14 februari.
En een mooie glimlach bij de herindelingen aan groep 6.
Maar toch wil ik je vragen of je volgend jaar nog een pijltje voor mij bewaart.

Met de vriendelijke goedjes van Geerte.
Tot volgend jaar!



5 opmerkingen:

  1. Hahaha super leuk geschreven ook een super leuke boodschap! You go girl :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met een glimlach op me gezicht en mooie herineringen aan groep 6 voelt mijn valentijn toch ineens niet meer,
    Alles is ineens zo anders als je (groot) bent.

    Knipoog van Anomiem
    (Me naam word gespoilerd in de foto)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha hallo meneer anoniem, je moet toe geven dat het toch wel heel gaaf is dat ik al die tekeningen en hartjes bewaard hebt. ;)

      Verwijderen
    2. Ik voel me idd erg vereerd :)
      Vind het erg gaaf. Maar we hebben er ook genoeg herineringen aan.

      Verwijderen