donderdag 13 februari 2014

Liebsteraward


Jeey ik ben genomineerd voor t Liebsteraward!!! Het Liebsteraward is een soort tag waar bij je kleine vragen moet beantwoorden. Super leuk deze tag, zo krijg je toch meer te weten over de persoon achter de blog die je leest.
hier mijn antwoorden: 

1.      Wat vind je het leukste aan bloggen?
Ik vind het leuk dat ik mijn ideeën en liefde voor een gezonde levensstijl kan delen via mijn blog. Ik ben pas net n week bezig en heb ook net mijn eerste reacties gehad! Dat maak mij erg enthousiast en ik vind het leuk die enthousiasme te delen met anderen.     
2.      Hoe vaak heb je jouw lay-out al eens veranderd?
De lay-out die ik nu heb is ook mijn eerste, maar ik ga er vast nog wel vaak mee experimenteren.
3.      Wat is je favoriete recept?
Ik lus echt bijna alles! Moeilijk kiezen hoor… ik denk toch mijn overheerlijke gegrilde kip salade.
4.      Wat doe je nog meer in het dagelijkse leven?
Ik sport veel, veder ben ik aan het solliciteren en spendeer ik eigenlijk best wel wat tijd met me zus.  
5.      Wat vind je omgeving van je blog?
Tot nu toe vind vrijwel iedereen het leuk.
6.      Wat zou je in de toekomst nog graag doen?
Ik wil graag reizen er zijn nog zo veel plekken die ik wil zien! maar nu eerst nog even sparen.
7.      Welke blog volg je het langst en welke blog volg je sinds kort?
Ik volg Missbeautypassion al 4 jaar. Veder volg ik nog niemand ik kijk wel vaak hier en daar op blogs maar ik ben nog niet geabonneerd op blogs.
8.      Heb je naast je blog nog een hobby?
Mijn hobby is dus fitness ik doe het 5 dagen in de week (als het stiekem niet meer is) ik ben ook dol op de sauna. En wat ik ook erg leuk vind is nailart! Dat zal je vast nog wel eens voorbij zien komen op mijn blog.  
9.      Hoe zit je er nu bij, terwijl je dit blogje typt?
Met blote koude voeten omdat ik te lui ben om mijn pantoffels van zolder te halen. Voor de rest wel vrij normaal geloof ik. Haren in een staart en een enorm sweatshirt van de Three Rivers Farm School.
10. Wat is je favoriete vakantiebestemming?
Ik denk toch dat dat Amerika is. Ik ben daar in 2012 nanny geweest en ben als een blok gevallen voor de mooie natuur!  


2 opmerkingen:

  1. Wauw jij bent snel! Ik heb je gister genomineerd haha :) Leuk dat je al reacties hebt gekregen:)

    BeantwoordenVerwijderen