dinsdag 18 februari 2014

Budget Tip met Kip


Budget tip!!

Ik eet liever niet zo veel brood, omdat ik er niet zo goed tegen kan. Maar wat eet ik dan? Ik zelf maak vaak salades of ik eet bv kip met wat groente of ik haal een visje bij de vis boer.
Maar soms is dit allemaal wat aan de dure kant daarom heb ik hier een budget tip!
Ik heb bij de Deka een voordeel pak kipfilet gekocht, 5 euro voor 4 filets. Die pakken zij geloof ik ook te koop bij de Albert Heijn. Het is helemaal niet duur, en ik eet graag kip. Nou was thuis de verpakking open gemaakt maar het zag er ongeveer zo uit:





Een hele kipfilet door mijn salade vind ik n beetje veel dus ik snijd de kip horizontaal door de lengte. Zo heb ik dus 8 filets





Deze kleinere filets stop ik in zakjes en die zakjes stop ik in de vriezer. Zo kan ik het goed bewaren en kan ik er wel 8 keer mee doen. Zo als je misschien ziet op de foto mist er al een zakje daar heb ik wraps mee gemaakt.



Die wraps heb ik gemaakt van tarwe tortilla’s, tomaten, komkommer, avocado, rucola, 30+ kaas, ui en natuurlijk de kip. De ui heb ik aan gemaakt met zure room en knoflook.

  









4 opmerkingen:

  1. Lekker! :) Wou dat ik op mijzelf woonde dan zou ik ook heel anders eten en leven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou inderdaad, ik ook! ik woon ook nog niet op mij zelf, maar ik ben gewoon heel eigenwijs en kook dus vaak voor mij zelf. maar mijn ouders zijn ook heel anders gaan eten door mijn gezondheids verslaving ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig om de kip in twee te snijden!

    BeantwoordenVerwijderen