donderdag 20 februari 2014

sportschoenen


Sportschoenen

Ik heb echt heerlijke hardloop schoenen bij Scapino gekocht  voor 29,99.
ik zelf heb er 20 euro voor betaalt want ik heb ze bij de huishoudbeurs gekocht.
Er zit n heerlijke demping in de hak en bij de neus zitten gaatjes om door te luchten.





Waar moet je op letten als je sportschoen koopt?

Dat licht er natuurlijk aan wat voor sport je beoefent.
Zorg er in ieder geval voor dat de schoen genoeg steun geeft.
Ik draag steunzooltjes dus ik moet er ook op letten dat mijn zooltjes in de schoenen passen.

De schoenen mogen ook zeker niet te krap zijn, vooral voor het hardlopen moet er ongeveer 5 millimeter ruimte over blijven tussen je tenen en de neus van de schoen. 
Er wordt zelfs wel eens gezegd dat je misschien wel een maat te groot moet kopen.

Zelf let ik er ook altijd op of de schoenen niet te zwaar zijn lichte schoenen zijn een stuk fijner. Om zo wel in te sporten maar ook voor in de sporttas! Als je er op let merk je dat er echt veel verschil in gewicht is.

Als je sport met speciale sport sokken neem die sokken dan mee als je je schoen gaat passen.
Daarom raat ik het af om je sportschoenen online te kopen omdat je ze echt moet passen.
Neem leuke kleurrijke schoenen, iets wat jij mooi vind! 
Zo dat je ze graag aan doet.  
heb jij nog tips waar je op let als je sportschoenen koopt?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten