maandag 5 mei 2014

Sport Artikelen van de Action Met Two Minute Work-out

 Action Budget Tip.

Jammer genoeg hebben we niet allemaal een groot budget om te sporten.
De Action verkoopt daarom sport spulletjes voor een zeer goedkope prijs.
In het filmpje waar in ik laat zien hoe je thuis mooie billen en benen kweekt, laat ik al een matje van de Action zien.
Op dat matje kun je bv buikspieroefeningen of de oefeningen uit 't filmpje doen.
De Action verkoopt de matjes in verschillende kleurtjes.
Ik weet niet meer precies hoe duur het matje was, ik geloof rond de 3 á 4 euro.

Bij de Action heb je ook kleine gewichtjes voor kleine prijsjes. 
De gewichten die ik heb gekocht zijn 1 kilo en kostte 2.69. 
Ze zijn er ook in 0.5 kilo.



Dat is al een goed begin, voor als je niet zo veel geld hebt om aan sport uit te geven!

Ook heb ik bij de Action enkel- gewichtjes gekocht. Deze gebruik ik elke avond voor mijn "two-minutes-kuiten-work-out".
Voor deze work-out heeft iedereen tijd.
Ik train mijn kuiten namelijk tijdens het tanden poesten!



Hoe?
Ga tijdens het tanden poetsen recht op staan en zet je benen een klein stukje uit elkaar.
Ga dan op je tenen staan en kom langzaam weer terug, maar raak de grond niet meer aan met je hakken.
Zodra je met de hakken bijna de grond aanraakt, ga je weer omhoog en sta je weer op je tenen, herhaal dit zo lang je je tanden poets.
Als je klaar bent met tanden poetsen, ben je ook klaar met de oefening.
Herhaal deze oefening elke keer als je je tanden poetst.
Als je spierpijn krijgt sla je de oefening gewoon een keertje over.

Het moeilijkste van deze oefening is het onthouden! Soms lig ik net in bed en dan herinner ik me dat ik de oefening niet gedaan heb tijdens het poetsen.   



4 opmerkingen:

  1. Wat grappig, ik ga ook van zulke gewichtjes kopen. Fijne tip!
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! dat wist ik helemaal niet van je tandenpoetsen ritueel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, ja en hij is nog bes zwaar hoor. ik heb die oefening van dokter Oei. maar ik had t vroeger nooit gedaan.. nu vind ik t wel leuk en t werkt echt!!

      Verwijderen