vrijdag 9 mei 2014

Groene Smoothie

Groenne smoothie!!



Ja, ja ik kon ook niet meer achter blijven, vandaag de overheerlijke groene smoothie!
Ik kwam op dit recept door een smoothie die mijn zus had gekocht bij groente winkel Krop-Sla in Alkmaar op het Fnitse.
Ik drink vaak een smoothie als ontbijt omdat het lekker makkelijk weg te drinken is en onwijs vult.

Wat heb je nodig?

·        Een blender.
·        Een banaan.
·        Handje verse spinatie.
·        1 of een halve limoen (wat je zelf lekker vind).
·        Halve avocado.
·        Lijnzaad, Chiazaad en Goji bessen (deze zijn niet nodig maar natuurlijk wel een gezonde keus door mijn groene smoothie).
·        Beetje water.

Laat de Chiazaat en de Goji bessen even weken en doe een handje spinazie samen met de avocado in de blender.
Even blenden en dan kunnen de banaan en de superfood’s er bij.
Knijp een halve limoen uit, ik vind het lekker om er iets meer limoen bij te doen dus ik knijp de andere helft er ook door heen.
Voeg op het laatst een beetje water toe en maak hem zo dik of dun als je zelf wil.



Door de banaan is de smoothie zoet en door de limoen wat zuurder.
Een heerlijke combo vind ik!!
Een goede start van mijn dag,

Drink smakelijk




Geen opmerkingen:

Een reactie posten