zondag 20 april 2014

Easter Nail Art


Nail Art.





Weer een nieuwe nail art met vrolijke kleurtjes.
Ik heb deze nail art niet zelf bedacht, ik heb hem zelf samen gesteld van 2 nail art foto's uit Google.
Het konijntje komt van ivillage.com en de paas eitjes van cutedaily.com

Ik heb mijn nagels eerst lichtblauw gelakt, even goed laten drogen en daarna begon ik met het konijntje.
Het konijntje heb ik op mijn ringvingers gedaan.
De helft van mijn ringvinger heb ik wit gelakt in een ronde boog, dat werd het hoofdje.
Dan 2 oortjes, dit deed ik met een dotting-tool. roze in het midden van de oortjes.
Met een tandenstoker heb ik twee oogjes en een mondje getekend. 
Op de rest van de nagels heb ik 2/3 paaseitjes gelakt. ik heb de kleuren wit, roze, paars, oranje en blauw gebruikt en met tandenstokers stipjes en streepjes op de eitjes getekend.  
Met een groene nail art nagellak ( die heeft een dun kwastje) heb ik op het laatst de grassprietjes toe gevoegd.





vrolijk pasen!! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten